krzewy egzotyczne

krzewy egzotyczne

Klient Satisfaction- poprawi się dzięki działaniu Zarządu

Ostatnio zauważyłem prezentację satysfakcji klienta do jednego z moich klientów, ugruntowanej firmy badawczej rynku renomowane. Wyniki były dzielone z całego zespołu zarządzającego (poziomy wyższego i średniego szczebla), zarówno korporacyjnych i regionalnego, uczestnicząc w off-site, trzydniowa sesja planowania biznesowego.darmowy-host.pl Jako że wyniki tych danych rozmowie telefonicznej ujawniły, pytania z sali stawała się coraz bardziej koncentruje się na istotności statystycznej danych (w przeciwieństwie do tendencji), podważając go, jak również wielkości próby.

Wynik? Intencją prezentacji zaginął. Publiczność dostał boczny tor w szczegóły na temat rozwoju i administracji badania. Chociaż dane te miał być ważnym wkładem do przyszłych planów biznesowych spółki, które mają być budowane w trakcie sesji off-site, kierownictwo nie doceniają trendy satysfakcji klientów w danych, a co ważniejsze, co ich klienci mówią o ich produkty i usługi.

krzewy egzotyczne

Brzmi znajomo? Ile razy zdarzyło ci się pracuje w organizacji, która realizowanego badania satysfakcji klientów, a wyniki nadal zbierają kurz na półkach zarządzania? Wiele z tych raportów wymaga znacznych nakładów czasu i pieniędzy i oczekuje się uchwycić postaw i uczuć klientów o otrzymanej usługi. Jednak wiele firm nie podejmuje niezbędne działania w celu rozwiązania problemów i wątpliwości zgłaszane, możliwości zidentyfikowane, lub uznanie wyrażone.

Badania satysfakcji klienta nie zapewniają szybkie, zaskarżeniu danych. W rezultacie kierownictwo będzie koncentrować się na tych narzędzi i technik, które pozwalają im na podjęcie natychmiastowych działań. Jest to sytuacja, w której wygrywa krótkoterminowa strategia, ale nie jest przydatna, gdy poszukuje dłuższy termin dla rozwiązań systemowych obsługi klienta.

http://chudzinski.pl - autor artykułu